Logotyp

Planerad driftinformation Sandnet bredband

Tisdagen den 21 januari med start kl 08:00 kommer vi på Sandnet utföra ett underhållsarbete på teknisk utrustning i Österfärnebo. Det kommer medföra kortare avbrott för din internetuppkoppling under förmiddagen.

Om du efter avbrottet fortfarande inte har någon åtkomst till internet så ber vi dig att först testa starta om den utrustning som sitter kopplad till fiberboxen. Detta kan till exempel vara en router eller en dator.

Om detta inte åtgärdar problemet så kan du vända dig till Sandnet support på 026-242121 för vidare felsökning.

Du som har en företagstjänst Medium eller Enterprise blir kontaktad innan planerat arbete.

Kontakta Sandnet Support

Har du frågor är du välkommen att kontakta Sandnet Support på telefon 026-24 21 21, via e-post support@hos.sandnet.se eller via chatt på hemsidan. Vi har öppet alla dagar, året runt mellan klockan 7.00-23.00.

Support - Sandnet.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Efter en driftstörning

Om du fortfarande upplever störningar efter att vi har åtgärdat en störning, vänligen starta om din utrustning och kontakta Sandnet Support för felsökning om problemen kvarstår.

Prenumerera på information om oplanerade störningar

För att prenumerera på vår driftinformation gällande akuta oplanerade störningar och framtida servicefönster, besök sandvikenenergi.se/prenumerera
Där kan du också förändra en befintlig prenumeration.

Senast uppdaterad: 2020-01-23 12:35

Publicerad: 2020-01-15 15:54

Sandviken Energi AB | tel vxl: 026-24 16 00 | e-post: info@sandvikenenergi.se | Kontakta oss | Om webbplatsen