Logotyp

Högsta betyg för Sandviken Energi i årets kundundersökning

Sandviken Energi genomför vartannat år en nöjd-kundundersökning som innehåller frågor om alla våra verksamheter och om hur vi uppfattas av våra kunder. Undersökningen är mycket viktig för oss i vårt förbättrings- och utvecklingsarbete, där svaren har gett oss ett omfattande och värdefullt material som vi ska gå igenom noggrant.

Sammanlagt deltog 605 kunder i undersökningen, som genomfördes under april-juni i år. Stort tack till alla er som medverkade!

Den tidigare nöjd-kundundersökningen genomfördes 2017 och även denna gång når vi högsta betyg, MVG. Samtidigt klättrar vi rankningen jämfört med andra bolag i branschen: från plats 14 till plats 6.

Det är ett fint betyg som stimulerar oss att fortsätta i arbetet att ständigt bli bättre.

Nästa nöjd-kundundersökning planeras till 2021.

Sidan publicerades: 2019-09-13 13:10
Senast uppdaterad: 2019-09-13 13:10

Sandviken Energi AB | tel vxl: 026-24 16 00 | e-post: info@sandvikenenergi.se | Kontakta oss | Om webbplatsen