Felanmälan
Med hjälp av våra e-tjänster för felanmälan kan du enkelt anmäla problem med exempelvis stopp i avloppet eller om ditt hus är strömlöst med mera.
Så här gör du:
- Besök vår sida för Självservice och välj det du vill felanmäla. Här finns möjlighet till snabbsök om du är osäker på vilken e-tjänst du ska välja.
- Logga in med ditt BankID* för att påbörja din felanmälan, följ stegen och skicka in din felanmälan till oss. Tänk på att det måste vara personen som står på avtalet med oss som loggar in med sitt BankID.
- När vi mottagit din felanmälan kan du följa och få aviseringar vid uppdateringar i ditt ärende via mejl och sms.
Genom att logga in på Mina Sidor för Självservice (inte Sandviken Energi Mina Sidor) kan du följa, se aktuella och avslutade ärenden samt skapa ny felanmälan. - Självservice - Sandviken Energi
Länk till annan webbplats.
Handläggningstiden är 4 arbetsdagar. Om ditt ärende klassas som akut (finns risk för personskada eller allvarlig skada på egendom) kontaktar du vår Kundservice på telefon 026-241600.
Efter kontorstid ringer du samma telefonnummer där du får 6 val - välj det störningen avser.
*Saknar du BankID, kan du kontakta oss via e-post info@sandvikenenergi.se eller telefon 026-241600 så hjälper vi dig.
Sandnet felanmälan
När du upplever problem med din bredbandstjänst via Sandnet så är det till vår bredbandssupport som du vänder dig till.
Börjar med att ta del av våre felsökningstips innan du kontaktar vår support för felanmälan.
Sandnet Tekniska Support för felanmälan når du via chatt eller telefon - de hjälper dig med felsökning och en eventuell felanmälan.
Sandnet - Felanmälan och teknisksupport Länk till annan webbplats.
Söker du information eller nyfiken på något av våra aktuella projekt? Länk till annan webbplats.
Besök våra Aktuella projekt
Senast uppdaterat
