- Start
- / Kundservice
- /
Felanmälan
Med hjälp av våra e-tjänster för felanmälan kan du enkelt anmäla problem med exempelvis gatubelysning, vägskador, stopp i avloppet eller om ditt hus är strömlöst med mera.
Så här gör du:
- Besök vår sida för Självservice och välj det du vill felanmäla. Här finns möjlighet till snabbsök om du är osäker på vilken e-tjänst du ska välja.
- Logga in med BankID* för att påbörja din felanmälan, följ stegen och skicka in din felanmälan till oss. Tänk på att om du vill felanmälan något i ditt hushåll så behöver det vara personen som står för avtalet med oss som logger in med sitt BankID.
- När vi mottagit den kan nu följa och få aviseringar vid uppdateringar i ditt ärende via mejl och sms.
Genom att logga in på Mina Sidor för Självservice (inte Sandviken Energi Mina Sidor) kan du följa, se aktuella och avslutade ärenden samt skapa ny felanmälan.
Självservice - Sandviken EnergiLänk till annan webbplats.
Skulle ditt ärende vara akut så kontaktar du vår Kundservice på telefon 026-241600. Efter kontorstid ringer du samma telefonnummer där du får 6 val - välj det störningen avser.
*Saknar du BankID, kan du kontakta oss via e-post info@sandvikenenergi.se eller telefon 026-241600 så hjälper vi dig.
Sandnet felanmälan
Om du upplever störningar eller problem med din bredbandstjänst så vänder du dig direkt till Sandnets tekniska support som hjälper dig med vidare felsökning. Du når Sandnetsupport alla dagar mellan kl. 07.00 - 24.00 och du kan få hjälp via Chatt, mejl och telefon.
Sandnet - Felanmälan och teknisksupport Länk till annan webbplats.
Söker du information eller nyfiken på något av våra aktuella projekt? Länk till annan webbplats.
Besök våra Aktuella projekt
Senast uppdaterat
