- Start
- / Kundservice
- /
Felanmälan
Med hjälp av våra e-tjänster för felanmälan kan du enkelt anmäla problem med exempelvis gatubelysning, vägskador, stopp i avloppet eller om ditt hus är strömlöst med mera.
Så här gör du:
- Besök vår sida för Självservice och välj det du vill felanmäla. Här finns möjlighet till snabbsök om du är osäker på vilken e-tjänst du ska välja.
- Logga in med ditt BankID* för att påbörja din felanmälan, följ stegen och skicka in din felanmälan till oss. Tänk på att det måste vara personen som står på avtalet med oss som loggar in med sitt BankID.
- När vi mottagit din felanmälan kan du följa och få aviseringar vid uppdateringar i ditt ärende via mejl och sms.
Genom att logga in på Mina Sidor för Självservice (inte Sandviken Energi Mina Sidor) kan du följa, se aktuella och avslutade ärenden samt skapa ny felanmälan. - Självservice - Sandviken Energi Länk till annan webbplats.
Handläggningstiden är 4 arbetsdagar. Om ditt ärende klassas som akut (finns risk för personskada eller allvarlig skada på egendom) kontaktar du vår Kundservice på telefon 026-241600.
Efter kontorstid ringer du samma telefonnummer där du får 6 val - välj det störningen avser.
*Saknar du BankID, kan du kontakta oss via e-post info@sandvikenenergi.se eller telefon 026-241600 så hjälper vi dig.
Sandnet felanmälan
Du kan enkelt felsöka med hjälp av våra e-tjänster om du upplever problem med din bredbandsuppkoppling. Välj den felanmälan som passar det problem du upplever och legitimera dig med ditt BankID.
Det finns även möjlighet att ta kontakt med Sandnet Tekniska Support för felanmälan via chatt eller telefon - de hjälper dig med felsökning och en eventuell felanmälan.
Sandnet - Felanmälan och teknisksupport Länk till annan webbplats.
Söker du information eller nyfiken på något av våra aktuella projekt? Länk till annan webbplats.
Besök våra Aktuella projekt
Senast uppdaterat