Vår närhet är din trygghet. Vi finns till hands med snabba svar och goda råd på alla dina frågor och funderingar.
Bli privatkund hos oss. Här hittar du ett urval av våra produkter och tjänster; allt samlat för din bekvämlighet.
Vi hjälper ditt företag med produkter, tjänster och trygga leveranser från oss. Kontakta gärna vår Kundservice om du behöver hjälp.
Här publicerar vi planerade arbeten och akut driftinformation gällande våra verksamhetsområden.
Som kund hos oss på Sandviken Energi kan du bekvämt välja bland flera olika betalningssätt: e-postfaktura, e-faktura eller autogiro.
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna som kommer till vår Kundservice om elnätet, vatten, fjärrvärme med mera.
När du flyttar till, inom eller ut från Sandvikens kommun är det till oss du vänder dig för att för att teckna eller säga upp avtal.
Exempel på fel som du kan anmäla är: potthål, serviser, gatubelysning och avloppsledningar med mera.
Via Kundservice kan du även få kontakt med oss som jobbar inom Sandviken Energikoncernen.
Vår Kundservice hjälper dig när du behöver det.
Om du ska göra markarbeten ska du kolla med Ledningskollen innan du gräver. Höra av dig minst 5 arbetsdagar i förväg.
Här kan du ladda hem och skriva ut blanketter och avtal från våra verksamheter inom elnät, fjärrvärme, vatten samt även autogiro.
Från och med den 25:e maj 2018 gäller en ny EU-förordning i Sverige: Dataskyddsförordningen (GDPR-General Data Protection Regulation).
Ibland så förekommer det oseriös försäljning eller annan form av bedrägeri i vårt namn. Kom ihåg att det som låter för bra att vara sant ska du vara aktsam för.